Registrering er mulig for bedriftskunder (kommersielle selskaper, offentlige selskaper, frilansere). Når du registrerer deg, må du oppgi organisasjonens domene og ikke bruke din private e-postadresse. Registreringen gjøres via et skjema. Du må være kunde hos TROX Auranor og må ha et kundenummer for å fullføre registreringen. Kundenummer finner du bl.a. på fakturaer fra oss. Om du ikke er kunde av TROX Auranor, kan du sende en forespørsel om å bli kunde her.
myTROX-kontoen din aktiveres vanligvis etter 24 timer. Umiddelbart etter registrering vil du først motta en melding der du blir bedt om å bekrefte e-postadressen din. Så snart myTROX-kontoen din er aktivert av oss, vil du motta en ytterligere melding via e-post. Hver registrering kontrolleres av oss, først gjennom en automatisk sammenligning med vårt CRM-system. Hvis du allerede er registrert hos oss, blir myTROX-kontoen din aktivert umiddelbart. Som regel avviker dataene i registreringen fra dataene i CRM-systemet vårt, slik at vi må kontrollere datasynkroniseringen. Vi anbefaler derfor at du registrerer deg med kundenummeret ditt hvis du har et innkjøpsforhold til oss.
Inntil myTROX-kontoen din er aktivert, vil du bare ha begrenset tilgang til våre digitale tjenester. Du finner mer informasjon under Ansattes autorisasjoner.
Du vil motta en kjøpsfullmakt i nettbutikken så snart vi har opprettet et kundenummer for deg. Dette gjelder selv om du allerede har lagt inn en bestilling hos oss. Du kan se kundenummeret ditt under Mine kontodetaljer i firmaopplysningene dine. Der finner du også rollen din som ansatt; kjøpsfullmakt er kun tilgjengelig for rollene autorisert kjøper og administrator.
Når du registrerer deg, må du bruke en e-postadresse med organisasjonens domene (@Firma.de eller lignende), og unngå om mulig å bruke generiske e-postadresser (info@ eller lignende). myTROX-kontoen din vil bli opprettet som en ansatt i organisasjonen din, så vi trenger en direkte referanse til deg personlig. Av tekniske årsaker er dette dessverre ikke mulig på annen måte.
Det er dessverre ikke mulig. myTROX-plattformen på www.trox.no er kun tilgjengelig for organisasjoner med base i Norge. Det finnes imidlertid tilsvarende plattformer for andre land, for eksempel myTROX i Sverige, som er tilgjengelig på www.trox.se.
Du kan når som helst tilbakestille passordet ditt ved å bruke funksjonen "Glemt passord."
Rolle | Autorisasjoner |
---|---|
Kandidat (venter på aktivering) | |
Grunnleggende rolle | |
Ordrehistorikk | Ekstra tilgang til ordrehistorikk (uten priser) |
Kvalifisering for pris | Tilleggspris i ordrehistorikken* |
Kjøpsautorisasjon | Ytterligere behandling av handlekurv og utsjekking* |
Administrator | Full tilgang til myTROX, inkludert administrasjon av ansatte |
*Disse funksjonene er bare tilgjengelige hvis det finnes et kundenummer for bedriften din. Du kan sjekke om det allerede finnes et kundenummer for deg under Mine kontoopplysninger.
Under Mine kontodetaljer kan du se hvem som har administratorrollen i bedriften din. Administratorrollen kan brukes til å endre rollene til de ansatte i selskapet i administratorområdet. Alternativt kan du også kontakte myTROX Support (myTROX-no@troxgroup.com).
Under "Mine kontodetaljer" kan du se hvem som har administratorrollen i selskapet ditt. Administratorrollen kan brukes til å slette kontoer for ansatte i selskapet i administratorområdet. Alternativt kan du også kontakte myTROX Support (mytrox-no@troxgroup.com).
Del siden
Anbefal denne siden
Anbefal denne siden ved å sende en link pr. mail
Del siden
Takk for din anbefaling!
Din anbefaling har blitt sendt og bør ankomme snart.
kontakt
Vi er her for deg
Vennligst spesifiser din melding og type henvendelse
Kontakt
Takk for at du kontaktet oss!
Henvendelsen blir behandlet snarlig.
For generelle henvendelser kan du også ringe: 61 31 35 30
kontakt
Vi er her for deg
Vennligst spesifiser din melding og type henvendelse
Kontakt
Takk for at du kontaktet oss!
Henvendelsen blir behandlet snarlig.
For generelle henvendelser kan du også ringe: 61 31 35 30